Restitutions : 14 κείμενα ιστορίας της τέχνης / Νίκος Δασκαλοθανάσης
Τα κείμενα που περιλαμβάνονται στον ανά χείρας τόμο έχουν γραφτεί σε άτακτα χρονικά διαστήματα, τα περισσότερα την τελευταία επταετία. Τρία είναι τα κοινά τους... Πλήρης περιγραφή
Συγγραφείς: | Δασκαλοθανάσης Νίκος 1961- |
---|---|
Κατηγορία Υλικού: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα : Futura, 2015 |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
LEADER | 03950nam0a2200325 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1-23286 | ||
005 | 20220928144043.0 | ||
010 | |a 9789609489508 | ||
035 | |l 10024856 | ||
100 | |a 20151127d2015 y0grey010503 ga | ||
101 | 0 | |a gre | |
200 | 1 | |a Restitutions |e 14 κείμενα ιστορίας της τέχνης |f Νίκος Δασκαλοθανάσης | |
210 | |a Αθήνα |c Futura |d 2015 | ||
215 | |a 222 σ. |c εικ. ασπρ. |d 21 εκ. | ||
260 | |c 2015 | ||
327 | 1 | |a ΕΝΝΟΙΕΣ. Τέχνη και αντίσταση. -- Ανθρωπιστική καταστροφή: ο ανθρωπισμός ως καταστροφή.-- Περί ορίων και όρων: σύγχρονη τέχνη και ιστορία της τέχνης.-- Νέα ιστορία της τέχνης και πολιτιστικές σπουδές: ένα βήμα μπρος δύο βήματα πίσω.-- Τέχνη, μνήμη, καταστολή: το αρχείο σήμερα.-- Τι να κάνουμε; .--Μοντερνισμός και εικαστικές τέχνες: η ελληνική περίπτωση.-- ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Teriade: τεχνοκρίτης και συλλέκτης.-- (Στον Κύριλλο Σαρρή). VARIA. Η φωτογραφική εικόνα: ανάμεσα στο "γεγονός" και την "επινόηση" (ένα σχόλιο για την αναλογική και την ψηφιακή τεχνολογία).-- Το μουσείο: μια ιστορική τοπολογία.-- Επιμελητές βιβλίων τέχνης: οι επιμελώς απόντες.-- Ιστορία τέχνης για καλλιτέχνες.--ADDENDUM. Καλλίστρατος: ο φτωχός συγγενής του Φιλόστρατου. | |
330 | |a Τα κείμενα που περιλαμβάνονται στον ανά χείρας τόμο έχουν γραφτεί σε άτακτα χρονικά διαστήματα, τα περισσότερα την τελευταία επταετία. Τρία είναι τα κοινά τους χαρακτηριστικά: κατά πρώτο έχουν γραφτεί από τον ίδιο άνθρωπο (ό,τι και αν σημαίνει αυτό), κατά δεύτερο αφορούν με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο την ιστορία της τέχνης και, κατά τρίτο, ενώ αρκετά από αυτά προορίζονταν να δημοσιευθούν τελικώς έμειναν (με δύο εξαιρέσεις) αδημοσίευτα (ορισμένα μάλιστα δεν έφτασαν καν στο ακροατήριο παρότι αυτός ήταν ο αρχικός τους προορισμός). Ατύχησαν, με δυο λόγια. Αυτή την «αδικία» που υπέστησαν τα κείμενα αποκαθιστά η παρούσα έκδοση. Εξ ου και ο τίτλος Restitutions, Αποκαταστάσεις (που, σε άλλο πλαίσιο, τον χρησιμοποιεί ο Derrida για τη ζωγραφική). Μαζί τους, επωφελούνται και όσα δεν προορίζονταν να δημοσιευθούν. (Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου). | ||
517 | 1 | |a 14 κείμενα ιστορίας της τέχνης | |
606 | 0 | |a Τέχνη |x Κριτική | |
606 | 0 | |a Τέχνη |x Ιστοριογραφία | |
676 | |a 701 | ||
700 | 1 | |a Δασκαλοθανάσης |b Νίκος |f 1961- |4 070 | |
712 | |a Futura |4 650 | ||
801 | 0 | |a GR |b NATIONAL GALLERY |c 20151127 |g AACR2 | |
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20151127 |f -10000045 |h 701 ΔΑΣ |p 036000028991 |q 036000028991 |t 1 |u BK |y 0 | ||
856 | |d /webopac/covers/9789609489508_23286.jpg | ||
909 | |b 0026024 | ||
920 | |c ΑΓΟΡΑ |z 2015 | ||
960 | |a 2015-11 |b ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ | ||
970 | |a ΜΕΝΤΖΑΦΟΥ |b ΕΛΕΝΗ |z 2015-11 |